Några bilder..

Ja jag är hemma idag också. Jag har sovit jättedåligt inatt pga magen, det känns som en stor fet klump i den som vill ut men inte kommer ut? Typ? Som att jag behöver spy men inte kan. Usch. Jag har iaf försökt äta lite till nu för det borde ju bli bra om jag kommer igång med maten igen. Eller?

Nu tänkte jag lägga upp några bilder från halloween, de jag hade på min kamera.


    

  

  

1. Camilla is devil 2. Älskling är bad santa ;) 3. Orre & Sean
4. Moa & Jessi är bunnys 5. Emmi & Sofia 6. Grabbarna dansar
7 & 8. Egot? haha. Nejmen jag som djävul :)



Nu
ska jag fortsätta vila, det är ju så himla roligt.. Nej, men imorgon är det back to work hur jag än mår!! Det här funkar inte.. Tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback