Nu och då

Jag satt o kollade igenom mina bilder på datorn.. Hittade några bilder på Tilda från förra sommaren, det är verkligen roligt att se hur stor hon har blivit! Inte bara storleken utan hur mycket hon kan nu. Hon härmar allt man säger, pratar, sjunger, springer, går, kramar, pussar och så mycket mer. Man kan lixom fråga henne om man får en kram eller puss och hon ger det bara om hon känner för det. Hon kan säga det hon vill och om hon vill att jag ska följa med ropar hon på mig eller går och tar tag i min hand. Ja Hon är  s t o r  nu.

Förra sommaren; 6-8 månader gammal.

 

Förra helgen; 1 år och 11 månader.

 

Den här damen är underbar. Jag är så glad att jag fått vara med nästan helt från början i hennes liv, sen hon var 2 månader gammal. Då var hon så liten, nu är hon så stor! Världens sötaste tjej kommer hon alltid att vara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback