Överraskning

Igårkväll när jag satt i min soffa själv och kollade på teven, ringde min älskling kvart i nio typ! WHAT? Hans träning slutade inte förrän 22 ju så hur kunde han ringa nu, tänkte jag. När jag frågade det sa han att de bara haft en halvtimmes träning typ och att han var på väg hem. Kul. Alltid när vi bestämmer att han ska åka hem efter träningen så slutar dom tidigt! Sen sa han iaf helt plötsligt att han var tvungen att lägga på men skulle ringa upp. Jaha tänkte jag. Så efter tio minuter ringde han och bad mig gå ut på uppfarten för att kolla om hans plånbok låg där, då blev jag lite misstänksam, plånboken där? nu? Och när jag öppna dörren står han där utanför :D SÅ JÄVLA SÖT!

Det var verkligen gulligt. En riktig överraskning:) Jag börja as garva för jag blev så glad så när vi kom in så hoppa jag på honom så hade vi en fight, haha! Det var ett bra tag sen så det var roligt. Sen låg vi i sängen och kolla på teve resten av kvällen och när vi skulle sova så låg vi o prata. Han försökte få fram vad han ska få i present;)

Idag har dagen gått bra, vi fick bara 10 barn vilket var super. Stannade kvar till halv fyra, haha. Igår stannade jag kvar till tio i fyra :O Mupp jag vet. Men det var myys på jobbet iaf, speciellt igår måste jag säga.

Nu har jag plockat ordning på allt och så, så det ser någorlunda ut när jag får besök;D Har även bytt om, vill ju inte gå runt i dagiskläderna hemma lixom. Men jag hämtade aldrig mitt paket när jag slutade så jag ska nog åka ner till centrum sen och göra det. Så kan jag möta upp Johanni & Emmi där så vi kan handla godiset också. Så får jag åka med Johanni;) Höhö. Vi kommer inte hinna se hela Idol eftersom dom inte åker från stan förrän halv åtta men det gör inget. Vi kommer nog ändå babbla sönder det, haha.

Nej nu blev det mycket text. CIAAOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback