Så vad händer?

Jag tog mitt p-piller imorse och jag har faktiskt inte mått dåligt alls idag:) Helt underbart. Så nu tänker jag fortsätta med dem och glädjas över att det går bra, så slipper jag tänka på så mycket annat. Thank god!

8-16.30 stog på schemat idag, men jag hade jourtiden. Och det innebär att jag måste stanna till 17 om så behövs, och att jag ska stänga om den som stänger är sjuk. Typ så iaf. Hur som helst så kom jag iväg 16.45 ungefär och det var helt okej. Även om det suger på en fredag, haha.

Jag sitter just nu o väntar på att älskling ska komma o hämta mig. Vi ska hem till honom o käka middag med svärisarna! Det blir marinerad fläskfile, pommes, bea och sallad :D YUMM. Min mage kurrar redan. Efter maten vet jag inte hur det blir..

Jag hoppas att vi rör oss hem till mig efter en stund. Jag vill se Idol ikväll och där hemma ska dem ju se på det där tråkiga programmet på 1an. Dobidoo eller vad det heter? Plus att om vi ska umgås ikväll vill jag att vi ska det också, och det gör vi bäst hos mig. Så förhoppningsvis går min pokjvän med på detta och då köper vi en del gottis när vi åker ifrån honom och sen kollar vi på Idol tillsammans här hemma:)

Men annars så vet jag inte.. Jag vill iaf inte sitta hos honom ikväll så om det är vad han vill så åker jag nog hem själv och spenderar den här fredagen själv också;) Antingen mys här eller inget alls, hårda bud!!

hörs ikväll, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback