Tack C&M :)

För att ni låtit mig komma så nära inpå. Tack tack tack.

Jag vet inte hur många ggr jag har skrivit om T I L D A, min sötkorv, att hon är världens sötaste och goaste unge! Det går inte ens att beskriva hur underbar hon är. Jag är så glad över att jag fick chansen att bli en del av hennes liv, att Camilla & Micke lät mig komma nära inpå redan i början av mitt och Andreas förhållande. Dem gav mig en stor tillit redan då. Om dem inte gjort det så hade jag nog inte haft det bandet jag har med Tilda idag. Det känns verkligen otroligt roligt:) Ingenting är bättre än det leendet hon ger en när man kommer innanför dörren, eller de gångerna när hon börjat gråta för att vi ska åka hem därifrån, det är så himla gulligt. Hon är så gullig!

Nu fyller hon snart 2 år, jag höll henne första gången när hon var 2 månader.. Det är lång tid. Något som slår allt är att se på Andreas när han ser Tilda göra något, stoltheten i honom, bara när någon säger att hon är söt, gud det är så grymt! Hela han lyser verkligen upp. Men jag förstår honom helt och hållet för han ska verkligen vara stolt.

Han är världens bästa morbror och jag ska bli världens bästa moster, åt min Wilde.

Här kommer några utav alla fina bilder på sötkorven ♥ 

  

1. Stolt morbror med en sovande sötis :')
2. På väg in till stan för att äta middag med morbror, mamma, pappa och mig:)
3. Tuffingen på väg hem från stan, så jävla söt ♥


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback