Tomtegröt

När jag o papi köpt elementet gick vi in på maxi. Jag köpte julgranskulor, haha:) Det var ett paket med lite glitter i också, allt är i vitt och silver. Ska ha det i min "ljusvas" hade jag tänkt.. Kan ta kort när det är fixat o lägga in, hihi.

Sen när vi kilade runt där inne såg jag tomtegröt! Jag var bara tvungen att köpa det. Och tur nog hade jag inte ätit någon middag innan så nu ska jag värma min tomtegröt, med kanel och socker:) YUMM.

När vi var på väg hem ringde min älskling. Haha puckot hade tagit fel på träningstiden så han var en timme för tidig:D Han kom upp hit och hämtade sin mössa då iaf, han hade tagit min istället för sin imorse :/ Haha. Mupp. Men inte hade han med sig min när han kom? Nej! AAHH. Aja jag får stå ut imorgon. 

Ska kila ner till centrum direkt efter jobbet imorgon och möta upp Camilla, ska betala ljusen:) Sen ska jag köpa något jag kan laga till middag för älskling kommer hit direkt efter jobbet och ska skruva upp skåpet åt mig. Wie. Då måste han få mat ju, sen ska han på träning. Då ska jag försöka röra mig ner till solbo och sola! Sen ska jag hem till honom och vänta.

Nej nu kurrar magen min! Efter mitt grötätande blir det Top model och lite titt i tidningen i pauserna;) Ska även hinna duscha också för jag pallar inte det imorgon bitti. Nej fy. Då vill jag soooova.
 
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback