Underbara dag

Igårkväll efter att vi ätit middag, som blev räk eller köttbulle smörgås, satt vi en stund framför teven och kollade. Sen när idol var slut höll älskling nästan på att somna så vi fick börja röra på oss.

När vi kom hem till mig tog jag tag i disken, haha. Sen dammsög jag och efter det ville jag duscha, fasst klockan var kvart i elva. Älskling hade piggnat till lite då efter allt stök jag gjort så han följde med mig o duscha:) Det var supermysigt och när vi var klara hade klockan hunnit bli kvart över elva. Så skönt var det!

Imorse vaknade jag till vid nio och var jättepigg, bläää. Så jag gick upp och börja gå runt lite. Kvart över tio kom C&M med lillsnorpan, vi skulle vara barnvakt:D Men älskling visste inget så han blev väldigt överraskad när Tilda låg bredvid honom i sängen! Vi låg och bara möös ett bra tag med barnprogram på.

Sen hade T tröttnat på att ligga still så vi klädde på oss och kila till bussen. Jag och T :) Vi köpte panpizzor, kakor och bullar och dricka. Hihi. Sen sprang vi till bussen igen och när vi kom hem var älskling äntligen uppe så Tilda busa med honom medans jag packa in allt vi köpt.

Sen kom C&M tillbaka så vi värmde panpizzor som vi åt tillsammans:) Sen efter en stund framför teven fikade vi! Det var första gången vi var allihop hos mig, hihi. Myyys. Sen var alla jättesega men vi var tvungna att röra på oss iaf så vi åkte hem till C&M och älskling åkte till samlingen.

Nu ska vi snart börja göra oss i ordning, lillsnorpan sover middag nu. Ska även hinna med några glas vin innan vi traskar ner till familjen Lagman! Jag är lite mer sugen nu, men inte helt sådär. Men det ska nog bli skoj!

När vi fått nog kilar vi hem till C&M och sover:) Imorgon blir det lekslottet igen, med älskling också!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback