Update;

Det blev en dusch iaf, då kan jag sova lite längre imorgon ju (a) :D Sen var det verkligen skönt med en dusch, fasstän jag fryser.. Har plockat ihop "efter jobbet kläder" också som jag lagt ner i min fina bruna Joelle väska:) Hade typ glömt att jag har den men nu ska den användas igen, med bruna stövlarna. Nice.

Det är typ bara på fredagar jag har med mig "efter jobbet kläder", men det är väl iofs för att jag alltid går hem annars eller har med mig nerpackat i väskan om jag ska till älskling eller så.. Man är verkligen ful & äcklig på dagis, fast det är ändå skönt att slippa klä upp sig på jobbet. Istället har jag speciella "fula" kläder till jobbet, haha. Men hur kul är det att ha skitsnygga kläder på sig så får man snor på dem? Eller en kissig hand? Uääckkk!!
 
Imorgon ska jag vara på Getingbo från kvart i två:) Det är mamis avdelning, haha. Men hon är ledig ju så det är därför jag ska vara snäll o hjälpa Brittisen där en timme typ, över melliset. Jag älskar de små barnen där:)

Nej nu ska jag borsta tänderna o krypa ner under duntäcket, NATTINATTI



Snart bara två månader kvar tills du kommer Wilde, helt otroligt!
Jag längtar enormt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback