Vilken härlig dag, tjallalala

Det är första gången den här veckan som jag har haft en sån känsla i kroppen, det är underbart:) Tänk vad lite som kan behövas för att bli så glad. Jag är glad att jag jobbar där jag jobbar och jag hoppas jag får vara kvar!

Efter jobbet stannade jag kvar, jag skulle möta älskling på willys vid fyra så det var ingen mening att kila hem innan eller så eftersom jag slutade tre. Satt inne på djungeln en stund o pratade med Christopher. Det är roligt att ha honom på jobbet, synd att han inte jobbar jämt! Det känns verkligen att vi är yngst, vi är på samma nivå, haha.

På willys blev det iaf lite snabbmat som vanligt, haha. Vi köpte färdiga plättar:) Men sen köpte vi faktiskt massa pasta, köttbullar och bacon också! Ha. Men till middag blev det plättar med sylt och socker, så himla gott:D Passade perfekt också eftersom att älskling bestämt att han skulle göra skåpet till säkrings"skåpet", så det är klart nu i stort sett, bara målning kvar! Han är grym min pojkvän. Snart kommer nog köksbilderna, haha.

Sen hann vi kolla lite teve tillsammans på soffan innan han var tvungen att åka på träning. Det blir att sova själv inatt igen alltså. Han kommer inte hem förrän efter tio ikväll så. Men vi ska sova tillsammans imorgon. Då börjar jag 7.30 och jobbar till 15:) Nice. Då ska jag kila ner till centrum och hämta mitt paket från h&m, tror jag iaf.

Sen till Idol kommer Johanni & Emmi:) Ska bli riktigt myyyys att träffas bara vi tre. Blir nog en hel del babbel kan jag tänka mig, haha. Med en stor godispåse. Som sagt, jag ser så mycket fram emot det! Hoppas även jag hinner åka med i bilen, har ju inte åkt med J ännu och det var ju ett tag sen hon tog sitt kort. Spännande;)

Nu ska jag plocka fram kläder till imorgon, det gör jag alltid:) Haha. Sen ska jag kika teve och sen sova. Typ.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback