AJ AJ AJ på mig!

Jag lovade mig själv att hålla i de sista pengarna efter shoppingen i barkarby och skorna.. Jag menar månaden har knappt hunnit börja ännu och jag är snart helt pank!?!! Ändå var jag tvungen att shoppa idag med. BADBADBAD. Men jag behövde ju det precis som allt annat varje jävla gång.. Ååhh. Det blidde en kjol, ett mörkgrönt linne och ett par nya tights! Och precis som jag skrev, jag behövde ju allt det där för jag har ju ingen kjol, inget mörkgrönt linne och tightsen behövs för att bytas av. Måste jag ha anledningar jämt?! AJ på mig.

Och inte nog med det så blir det krogen ikväll, också pengar. (Men det är ju oftast värt varenda öre;D) Nästa lön blir det ingenting för min del. Som att jag kommer hålla det då.. Jag måste börja tänka på jullkappar nu också så jag har det fixat och klart i tid. Och det kostar ju en del..  

Sen jag kom hem från centrum har jag bara städat, blääää. Har rensat alla kläder eftersom jag hämtade paketet igår så blev det trångt. Så jag har gett mor en del och även lagt undan sånt jag inte kommer att använda förrän till våren/sommaren igen så jag slipper ha det här:) Nu är det riktigt fint & bra faktiskt! Mitt i allt kom mami ut med massa tunikor/linnen jag hade hängt i tvättstugan för jag skulle stryka någon dag, det var faktiskt en sex, sju stycken och hon hade strykit alla:D Thaanx. Sen har jag precis dammsugit hela stugan!

Nu ska jag sätta på plattången och sätta igång med håret.
Precis när jag hade duschat imorse skulle älskling åka så jag passade på att åka med till centrum (eller han fick köra ner mig dit) så jag slapp ta bussen både dit och hem. Så jag fick ju bråttom och satte bara upp det blöta i en svans och sen tog jag ut den i centrum och nu har det fått torka helt och då ser det ju ut som mitt hår gör utan plattning, KAOS.

Sen åker mami & jag ner till matchen och så kommer Cämi o Emmi dit så vi kan åka direkt hit efteråt sen.  Det blir grillad kyckling, pommes och sallad till middag. YUMM! Sen föriiiiing och massa tjejmys innan vi drar in mot staden! Jag är  la d d a d .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback