Ändrade planer

Jag tror att jag är rätt bra på att få besluts ångest! Det kan handla om mat, godis, läsk (ja såna löjliga saker) och om var jag ska sova? Så därför ändrade jag mina planer för kvällen typ nyss..

Älsko hämtade mig på jobbet och vi åkte direkt hem till honom där svärisarna höll på med middag. Torskfilé, ris och sås blev det. Smaskens! Efter middagen åkte vi iväg till kungens kurva för att kolla på skor (a) Hihi. Men självklart så kommer jag bara därifrån med ett par låga stövlar med en lagom hög klack:) Och ett par skor till älsko och sen även ett par vinterskor till Tilda! Ångest.. Jag behövde ju inte köpa de där barnskorna åt henne men hur ska jag kunna låta bli? Det är så gulligt med skor och allt till barn ju. Och dyrt var det inte heller men ångesten kommer för att jag handlade överhuvudtaget!

Sen åkte vi över till rusta för älskling skulle köpa en radio som han kan ha på jobbet där han står och jobbar. Då hittade jag en ny vaseline hand&nagel kräm och det behövde jag ju verkligen eftersom min andra är slut! Och sen köpte jag presentpapper och lite ferarrisar :) Jusst det ja..

Men nu blir det inget mer den här månaden. Nej och jag kommer faktiskt kunna hålla mitt ord.

Dagen har gått bra som vanligt, blev bad idag också. Fy satan vad kallt det är i bassängen alltså! Usch! När vi kom tillbaka var det bara sätta sig för lunchen och idag blev det en sjuuukt god chili con carne :D Efter lunchen tog jag läsvilan. När vi läst tre böcker baka de lite med play-do och sen kila vi ut, eller jag gick precis på rast då.

Nu sitter jag i min soffa framför datorn och teven, precis som vanligt alltså. Jag ändrade ju mina planer så älskling körde hem mig direkt när vi kom från K.K. Jag är helt slut i hela kroppen och kände för att bara vara hemma ikväll, själv. Är inte på så socialt humör så om jag skulle vara där skulle jag bara störa mig på att inte kunna bestämma vad jag ska se och när jag ska göra det osv.. Haha. Sån är jag;) Och imorgon ska vi dessutom till C&M för att fira Camilla lite för hon fyller 24 år då:) Så vi ses igen då och ska vara glada och sociala..

Så nu ska jag kika på teven och bara njuuuta. hhah. Slå in Camillas present och sen prata i telefon med älsko ett par ggr antar jag :) Hihihi. ♥  That's how my night looks like. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback