Are we moving on?

Igår var det lördag, min och Camillas lördag! Tyvärr blidde inte alls natten som vi hoppats på. Suck. Vi var båda två typ grymt sega och satt o typ gäspa ikapp under vår lilla föring här hos mig, gosch vilken laddning;) När vi sen kom iväg var resan in mot stan mycket längre än vanligt?!

Vi kom iaf sen fram till viper där vi tänkt börja vår kväll som sen skulle bära oss vidare mot? Det var grym musik på så vi intog dansgolvet direkt när vi kom in.. Efter en stund mådde jag helkonstigt men förstår fortfarande inte varför? Kanske den där cidern vi klunka i oss på pizzerian medans vi väntade på våra pizzor som blev vår middag.. Kan så vara. Hur som helst så tog vi ett uppehåll och drack lite grann, men fortfarande mådde jag hel konstigt.

Strax innan tolv begav vi oss därifrån för att röra oss vidare, eller? Det blev iaf inte som vi tänkt så vi satt en kvart senare på tåget på väg hem till mig. Roligt! Men man kan ju inte alltid få som planerat, eller hur? Hoppas på bättre kväll nästa gång, som blir om 2 veckor?! Haha. Men vi får ladda ordentligt tills dess;)

Kvällen var väl trots detta mycket trevlig, som alltid med C. <3

Idag vaknade vi vid 11, av min mobil. Aaahhh! Har sen dess bara legat och slappat i sängen, planerat och ätit spagetti och bacon:) Haha. Vi och vårat käk alltså. Snart är det dags att dra sig upp och sätta på sig träningskläderna, nästan iaf. Blir en prommis i kylan ner till gymmet för solning och sen ett pass Afropower:)

Efter "dansen" blir det duschning och sen ska jag möta min älskling på gulan för att hyra film! Så det blir mys framför filmen en sån tråkig söndagkväll, perfekt avslut på helgen eller? <3


Sooner or later we must find a reason..
Or do we already have one?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback