Bra signaler?

Imorse vaknade jag upp halv sex sådär helt klarvaken. Men jag bestämde mig för att sova vidare till 6 som klockan stog på och jag lyckades faktiskt somna om efter en stund. När jag gick upp sen gjorde jag mig ordning och när jag var helt klar var klockan bara fem i halv sju, vilket betydde att jag inte skulle behöva gå förrän om 20 minuter.. Men jag tänkte att jag kunde gå iväg iaf eftersom jag ändå var klar och Christoffer skulle öppna idag också.

När jag kom ner till jobbet var klockan 42. Då hörde jag en förälder säga att det bara var en öppningsavdelning idag, så jag kila in till den andra och fråga Daniella vad det var frågan om? Då berätta hon att Christoffer inte dykt upp så hon fick ta alla barnen! Haha, stackarn hade försovit sig och kom inte förrän halv åtta:)

Men som tur var så kom ju jag så tidigt så jag tog med mig de barnen som hörde till vår del och gick in på öppningsavdelningen. Stackars C, han var helt förstörd när han kom fram sen och skämdes jätte mycket! Så sa han att han var skyldig mig en tjänst också men jag tycker inte alls det eftersom jag valde ju själv att börja tidigt. Hur som helst så idag bytte vi nummer med varann ifall det skulle inträffa något liknande nästa vecka;)

Det var nog det roliga idag, för jag tycker det var jättekul! Och idag är det ju kanelbullensdag så vi fick kanelbullar till "mellis" idag :) Sen har jag o Veronica fixat om lite (som vanligt när Jörgen är borta..) och så fick vi även beställningen idag på pärlor och sånt kul.

Nu är jag hemma, älskling kommer väl om en halvtimme och hämtar mig så åker vi direkt till C&M. Sen när han kör hem mig när han ska på träningen ska jag hoppa in i duschen och bara ta det lugnt.. Det var superskönt igår och kommer säkerligen vara det idag med!

Grattis Camilla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback