Camilla is the shit!

Ja gårkvällen blev ju super:) Trevlig och god middag med Emmi & Camilla och sen efter nån timme av föring dök Johanni upp också. WIE! Vi körde på och sen vid nio drog vi till bussen och sen in mot Viper Room!

Jag vet inte vad folk har emot stället? Jag hittar inget fel på det iaf och jag njöööt verkligen av kvällen, som de andra gånger jag varit där också:) Tråkigt nog skulle vi dra ganska tidigt, men till en hemmafest vilket lät så kul men sen när vi väl är på väg får vi veta att det inte blir något. AAHHH. Hur som helst så var tågresan skoj och sen i tumba väntade jag o Cämi med Emelie tills Mackan skulle komma och då kom även Sean, så när E&M gick satt vi kvar i en halvtimme och bara pratade:D Haha. Det var supertrevligt!

Sen skulle Camilla bjuda på taxin upp till mig och fyyyyy vilken rolig resa det vart :D Jag trodde ärligt att jag skulle kissa på mig där bak. C råkar trycka ner låsknappen på dörren .. C - OH HOPPSAAN, ja nu låser jag in oss här är det ok elller? Chauffören bara skrattar.. C ska lägga upp armen ännu en gång men längre ner och råkar då komma åt fönsterknappen som gör att hon öppnar rutan.. C - nemen oj, jag tänkte bara att vi kunde vädra lite nu:) Chauffören frågar då henne om det kan ha blivit lite mycket ikväll samtidigt som han skrattar :D

Ja det går inte och förklara men roligt var det verkligen..

Sen när vi väl kom in hemma hos mig så skulle vi göra mat, jag kan säga så mkt som att det såg ut som en jordbävning ägt rum under natten här när vi vaknade idag.. Haha. Men kul hade vi och det är det som räknas:) Och vi var ju så taggade fortfarande när vi kom hem så vi kunde ju inte sova precis.. Men det löste sig sen.

Idag har vi legat i sängen hela dagen, och mått som mat förtjänat.. Kollade reprisen av Idol först och sen Fredag hela veckan för där var Camillas mormor med:D HAHA. Hon gav två fingrar för lampan på första andra tredje. Hahahaha. Roligt var det! Sen vart klockan så mycket att vi var tvungna att gå upp. På med träningskläderna och en promenad till gymmet. Först blev det solning och sen ett pass Afropower, det var sjukt roligt och jobbigt:D

Sen blev det duschning och en prommis över till Robbans där vi köpte oss varsin sallad, YUMM! När vi suttit där och verkligen försökt få i oss en bit till gav vi upp så kom papi och hämtade oss. Vi släppte C i centrum och åkte sen hem.

Jag är helt slut. Usch vad jobbigt.. Nu ska jag njuta av Ensam mamma söker (haha), fick veta idag att Camillas mamma skulle vart med där igentligen men sen träffade hon sin Robban så hon fick tacka nej. Fan vad ballt! Hur som helst, efter programmet säger jag nog god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback