Chokladbrun

När jag var med mami o papi på maxi i tisdags så köpte jag hårfärg, den har bara stått och väntat på att få användas sen dess. Idag hade både jag o mami tid iaf så nu är det gjort! Jag är mycket nöjd med resultatet, jag trodde nästan att det skulle bli svart som förra gången men det blev verkligen brunt, nästan precis den bruna färgen jag har! Dock så borde jag ha köpt två för den här räckte knappt.. Nu när håret är torrt så ser jag att mami missat i topparna lite grann, suck, men jag har ändå tänkt klippa mig så det borde gå bort då? Annars så kan jag köpa en till och göra det igen noggrannare i topparna då. Äh vi får se, håret är iaf helt brunt nu och jag är nöjd:) Chokladbrun hette nyansen, inte för att jag tycker det är chokladbrunt nu men det färgades till brun färg så.

Jag är helt seg i huvudet.. Inte konstigt med tanke på gårdagen då men jobbigt. Det blir ingen träning idag heller, usch vad dålig jag är! Men jag orkar verkligen inte så jag smsa Camilla om det och hon orkade inte heller;P Men på torsdag så.. Jag ska iaf försöka orka mig dit och sola idag, kanske. Ska ändå möta upp älskling vid gulan sen efter hans träning för då ska vi åka direkt hem till C&M, T för att äta middag och umgås:) MYS.

Sen får älskling köra hem mig för imorgon har vi kompetensutvecklingsdag på jobbet (USCH), då ska vi vara ute hela förmiddagen i skogen och ha föreläsning och typ leka lekar? Sen ska vi äta lunch i skolan och sen på eftermiddagen är det planering, alla avdelningar försig. Iaf så ska man ha med sig "fika" då och skolan ligger ju närmre mig så då kan jag sällskapa med mami ner om jag sover hemma (och gå senare).. Så det får bli så!

Nu ska jag vila mig innan jag måste klä på mig och så. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tess

åååh då måste du visa det dig sen ;)
hoppas också att det där hörnet växer till en helvägg ;D
Vi finns här för dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback