Dagiskläder

Min gårkväll blev inte alls långvarig, haha. Jag somnade efter en halvtimme in i ..och så kom polly! Det jag såg var iaf bra så synd att jag inte orkade hålla mig vaken igenom hela filmen då. Men sov gott gjorde jag iaf. Imorse vaknade jag 8 och det var hur skönt som helst att få sova "så länge". Hade älsko varit här hade jag ju vaknat till som alltid när han gick upp men måndagar är min "sena" morgon då gillar jag att slippa det;)

Efter jobbet idag gick jag ner till centrum för att möta mami. Vi gick runt lite och åt sen middag, höömm. Älsko kom och plocka upp oss sen för han skulle ändå komma förbi och hämta sin laddare innan träningen. Så fick träffa han en super-snabbis idag iaf:) Hihi.

Sen har jag ordnat upp med mina kläder, jag har ju handlat speciella kläder jag ska ha på jobbet, dagiskläder! När man är med alla barn är det ju lätt hänt att få både snor, bakterier och annat skit på sig plus att man springer omkring, sitter i sandlådan, åker kana, klättrar, gungar - ja allt det som barnen gör;) så jag känner att jag vill ha såna kläder som jag bara har på jobbet! Och nu är det ordning på det.

Satt precis och såg på Hitta hem på tv4, kom då på hur mkt jag letade efter en hund i våras. Sen gav jag upp eftersom man måste kunna vara hemma ett par veckor med den i början och sen inte vara ifrån så himla långa dagar.. Men nu när jag jobbar kan jag ju ta ledigt för det, ja för det skulle jag absolut kunna tänka mig! Och inte nog med det så har paps fått för sig att de kanske ska skaffa en hund och då har jag o mams kommit överens om att det ska vara en jack russell så det kan vara min men att de hjälper mig med den :) Det vore hur jävla bra som helst! Så nu ska jag börja kika igen. Hihi.

Imorgon efter jobbet ska mams, paps och jag åka o köpa teve till mig! Om den finns dvs, den är ju bäst och nästan slut hela tiden för den är så bra. Samsung 32" blir det. Yeyy! Sen kommer älsko hit efter sin träning och sätter upp den på väggen åt mig(a) hihihi.

Nej dags för lite brownie och kikning på vovvsing nu, bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback