En härlig middag

När jag satt här hemma i min ensamhet och insåg att jag skulle tillbringa hela kvällen helt ensam loggade Tess in på msn precis. Vi hade inte setts på ett par månader, igen, och jag tänkte att det kunde vara värt och fråga vad dem hade för planer för kvällen..

Cirka en timme senare gick vi omkring i centrum, Filippa sov från början men vaknade efter en stund och hade ingenting emot mig fasstän det var så länge sen sist:) Gud vad stor tjejen har blivit nu. 8a månader på lördag, helt otroligt! Så jävla söt <3 Vet inte hur många ggr jag sa det under tiden vi umgicks. Haha.

Vi åt iaf middag på bistron, för min del blev det lasagne! Supergod och jag åt upp alltihop, woho:) Tess tog bakad potatis med skagenröra och Filippa fick smarrig mat hon med när vi ätit klart. Kommer inte ihåg vad det var nu men gott var det nog för hon smaska på! Sen gick vi in på h&m och Lippa busa med mig hela tiden, eller jag med henne kanske man ska säga, haha. Hon fick en tunika i rosa med hjärtan och ett par bruna skor av mig, hihi. Skitsnyggt:) Sen kröp hon omkring lite därinne och så bar jag (såklart) omkring på henne. Mys.

Hjälpte Tess på bussen fast hon klarar sig själv(a) och sen kila jag till min buss och åkte hemåt. Tack Tess och Lippa för en superhärlig & mysig middag:) Och stund efter eller vad man säger. Nu får vi se till att inte dröja lika länge igen, eller vad säger ni?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen o glo på teven. Hihi. Börjar 8 imorgon, skönt.

Vill passa på att säga att  Du är toppen Tess, verkligen grym! Filippa kommer aldrig att få må dåligt så länge hon får vara med dig. Jag är sååå imponerad över vilken bra mamma du är:) Och självklart över vilken underbar dotter du har och så duktig hon är! Ni båda är otroliga.. Glöm inte att jag finns här när som helst, vad det än är <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Lippa tackar så hemskt mycket för dom fina sakerna hon fick av dig. Mamma och Camilla tyckte dom var jätte söta!
Jo vi måste ses oftare tycker jag, tror nog Lippa också tycker det eftersom hon flirta så mycket med dig ;)
Och jag finns här för dig, alltid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback