"Han" sparkar!

Ja, tänk om de imorgon säger att nämen titta på tjejen! haha. Det skulle inte förvåna mig om det skulle inträffa bara för att det är min syster det handlar om. Och vi nu handlat massa killgrejer redan. Det blir spännande imorgon.. Jag hoppas nog ändå att det är Wilde där inne i magen. En grabb!

Min älskade syster har världens mage nu:D HIHI. Jag blev så glad när de kom idag, det är sjukt vad man saknar.. Aicha var lika pigg som hon varit alla andra ggr vi setts så jag har inte märkt av att hon varit sjuk alls, min bebis<3

Kvällen har vart supermys! Vi åt tacopaj till middag med en stor sallad till, YUMM. Det var som vanligt ett väldans kackel vid bordet när vi var så många, till och med Wilde var med och pratade (läs sparkade)! Jag fick till och med känna hur han sparkade vilket var otroligt häftigt! Min systerson sparkade och jag kände det:)

Efter Idol gick jag o älskling ut till mig, jag är helt slut och han med. Sen dess har jag lagt fram kläder inför imorgon och tänkt igenom vad jag ska ha med mig och sådära.. NU är idol helt slut, jag hajjar verkligen inte alls! Hur kunde Marie, Mattias och Gathania hänga löst?!?! Och hur kunde G åka ut?! Ingen av dem skulle åka ut!! BLÄ.

Imorgon när jag vaknar (när mobilalarmet ringer) blir det in i duschen snabbt, fixa ordning mig och sen åker vi bil in till stan:) Mami, jag, syster, Jakob o Vera ska in och shoppa, innan vi ska på ultraljudet! Det ska bli så otroligt roligt!! Jag ska leta efter jeans! Ett par mörkblå, mörkmörkblå. Skönt att det blir bil in, sen får jag nog åka tåget hem eftersom jag ska till Cämilla och de andra ska stanna och äta middag med kompisarna.. 

Hoppas på en superkul kväll imorgon, det var trots allt ett tag sen man var på hemmafest och jag o älskling drack tillsammans! Plus att alla närmsta kompisarna är med vilket gör hela kvällen:) Jag har redan packat ner singstar skivorna så jag är laddad. Hihi. 

Nej nu ska jag packa ner det sista och så mysa med hjärti. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Tess

ååååh det är så gulligt med bebismage :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback