Helt slut..

Jag har varit lika trött som igår idag, fick också huvudvärken på eftermiddagen idag igen! BLÄ. Fick inte sluta 14 idag heller så det blev lite stressigt sen.. Men jag skyndande hem med en rask promenad och när jag kom hem var jag supervarm så jag fick slänga av mig alla kläder för att hinna svalna.. Sen var det bara packa ihop träningsgrejerna fort och iväg mot bussen! Usch på stress.

Mötte Cämi i centrum så gick vi runt en vända, men min lön kommer ju inte förrän imorgon så jag fick bara fönstershoppa! På tal om lönen så vart det mer än vad jag förväntat mig att jag skulle få ut vilket är grymt bra:D Sen gick vi till bistron för att äta middag, lasagne, igen, blev det. Den var god fasstän jag inte alls var hungrig!

Jag tror att hon var lika trött som mig för fyyyy sjutton så vi har fjantat oss, ahaha. Garvat åt absolut ingenting och våran humor har varit sämre än vanligt:) När vi kom till gymmet så fick C för sig att vi skulle "pumpa lite istället", så när jag frågade hon i disken om det fanns platser till afron och hon svarade Ja så säger C: tusan också, jag som ville pumpa! Så när vi skulle sola sa hon i disken att det fanns ett ledigt men vi kunde vänta 2 minuter på nästa så vi kunde sola tillsammans. Då säger C: VAAAAAA? och ser helt lost ut, jag fattade direkt vad det var, hon trodde ju självklart att tjejen menade att vi skulle hoppa in i samma solarie om vi väntade i 2 min! HAHAHAHAH. Ibland slår du verkligen alla rekord darling, hur kan du vara så trög? :D I do love you<3

Träningen gick iaf bra, med Kaisa;) Det var inte så många där idag men det var bara skönt. Och när vi skulle ha strech började vi asflabba, så pinsamt! Men det var faktiskt roligt. Sen blev det dusch och sen promenerade vi iväg till bussen.

Nu sitter jag här hemma och har plockat ihop allt inför morgondagen! Jobbar 7.30-11, snacka om soft:D Men det är bara för att jag fått jobba över en del så jag kan plocka ut det då. Men Tilda får skippa dagis imorgon eftersom jag slutar så tidigt ändå och hon ska vara på bvc på morgonen, så jag ska hämta hennes hos mormor istället (hemma hos min älskling alltså). Så när jag hämtar henne blir det bara klä på och gå igen så vi kommer in till stan i tid och hon kan somna i vagnen också, förhoppningsvis;)

Nu ska jag äta lite brownie och sen sätta på nattkläderna. Nattinattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback