Hur i helvete går det?

Idag kom mäklarn, precis som jag trodde hade han blivit super impad av min stuga:) Den är grym. Sen hade han sagt vad som behövdes göras och så ett pris han tyckte var bra som utgångspriset. Snacka om mycket pengar för vårat hus! Men sen kom den, smällen. De ringde och sa att det inte blir någon villa för mami & papi. Nej för dom har endast rätt att bygga ett hus på 60 kvm, på DERAS EGNA TOMT!!!?? Hur i helvete går det?!?! Jag fattar verkligen inte hur någon annan kan bestämma det, vi äger ju tomten då måste väl vi få bygga hur stort hus vi vill?

Så nu blir det ingen flytt. Istället ska de göra det som behövs här hemma, som mäklarn sa. Och sen bo kvar. Plus att dem ska behålla landet iaf.. Jag bryr mig inte om de säljer det eftersom jag typ aldrig är där. Men tycker det är lite onödigt att ha det kvar som det ser ut och eftersom dem endast är där på somarn. Men det är heller inte så konstigt att papi inte vill göra sig av med det eftersom han haft det i hela sitt liv.

Anohow, jag behöver alltså inte känna någon stress och något illamående längre, haha. Jag kan slappna av. Men ska nog ändå fortsätta hålla utkik efter lägenhet. Någon gång måste jag ju ändå flytta, någon gång.

Efter jobbet åkte jag o älskling direkt till City Gross där vi handlade massa pynt till lördagen. Blev även en leksak till Tildisen:) Sen åkte vi över till Amerikana och åt middag, jag var inte så hungrig så tog bara en hamburgare. Orkade inte ens hela så älskling käka upp den också. Haha. Sen åkte vi hem till mig.

Nu väntar vi på att Cämi ska komma hem så vi kan åka dit o lämna allt. Kanske ska åka till C&M nu innan och lämna Tildas leksak, om de kommer hem någon gång;) Annars blir det bara tevedeg som vanligt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback