Idol 2007

Nu är det dags för kvällens Idol, eller ja, veckans Idol! Jag är så förberedd ;)

Har precis filat, lackat och målat med pennan under naglarna så nu är de fräscha! Det äckligaste och mest avtändande som finns är skitiga naglar och långa naglar på killar.. Blä! Nu är iaf mina superfina. Perfekt.

Middagen blev grymt bra, älsko var jättenöjd:) Efter maten la vi oss i sängen och bara möööös ♥ Sen satte jag mig vid datorn när han åkte iväg till ishuset. Och han kommer inte tillbaka förrän om en timme, lite mer. Egentligen kvittar det om han åker hem eller hit då, men självklart är det mycket mysigare att han kommer hit och spenderar natten med mig :) Can't complaine on that.

Morgondagen kommer bli SJUKT BRA!! Camilla kommer hit någon gång på eftermiddagen, då ska vi köpa oss middag (?), ladda, göra oss i ordning och bara ha en såndär sjukt bra föring! Sen åker vi in mot stan ;D


image173
- sundsvall 07-      DU och jag honeeey <3


Nej nu Idol, GO MAAAAAAAARIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback