I'll keep on missing..

Onsdag imorgon och jag ska öppna! First time, hööhhh. Men det ska bli skoj att få pröva på det med. Och på torsdag lär jag ju även vara där tills öppning eftersom Christopher är så bra på att sova:) Haha. Nej nu ska vi inte vara elaka..

Dagen har gått bra, en del prat om mötet igår men jag har inte orkat lägga ner energi på det.. Blää. På förmiddagen gick vi en promenad och sen på eftermiddagen var vi ute hela tiden. Jag blev påhoppad av de flesta från Djungeln och C bara skratta när de nästan pussa ihjäl mig. Uääckk! Haha.

Slutade halv fem och sen dess har jag suttit i min soffa med datorn i knät och lyssnat på samma låtar om och om igen.. Blää. Har även pratat i telefon och massor på msn, det var länge sen jag var inne där faktiskt! Skojigt..

Nu ska jag strax ta en dusch tror jag, det känns så lockande. Skulle åkt o kollat på brorsans match men jag orkar inte faktiskt. Förlåt bror<3 Men jag ska duscha och fixa inför imorgon istället eftersom jag ska upp halv sex då :O

Sen vet jag inte vad som händer imorgon efter jobbet? Andreas ska jobba imorgon men han har ju säkert träning på kvällen så då lär vi inte ses då heller.. I'll not go there. Sen är det torsdag och då ska jag träna.. Kulkul. Men ärligt så spelar det inte mig någon roll för han har körkortet och jag bor själv.. I'll keep on missing.. <3

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback