Jag är sämst!

Fyfan vad dålig jag är på bowling, men ändå är det aaas kul :D Haha mitt sista måste ju vart det ballaste någonsin? Tur att inte många såg, eller var det?  P i n s a m t . Kvällen har vart grymt rolig:) Emelie var ju dock tvungen att visa killarna vem som äger, för det gjorde hon! Mina poäng behöver vi inte prata om..

Iaf så blir man ju sådär sjukt partysugen av bilfärden när man dunkar bra musik och sen när man kommer in på bowlingen där det är discoljus, bra musik och skön stämning, då var man ju inte lite taggad.. Så det blir ingen middag imorgon, tyvärr. Utan istället ska jag ut på stan med mina brudar;) Kommer bli grymt I know it.

Som vanligt när jag ska ut har jag absolut ingenting att ha på mig, nehe. Så blir att springa in på h&m i centrum en snabbis imorgon och kika på partystuff. Ajaj. Fast som alltid finns väl inget i min smak bara för det.. Då får jag kolla en gång till här hemma och helt enkelt gilla läget! Hämtade ut paketet innan bowlingen men där var det mest långärmat (eftersom det var det jag beställde) och det känns inte så lockande på krogen? Men fina kläder var det och allt jag testat är super!

Hoppas jag hittar något på h&m, sen ska vi även köpa middag och så måste jag ha groggvirke till föringen. Tror även att vi börjar på Viper för att komma igång sen får vi se vart kvällen bär? :) Vi har Sofies kort vi kan använda också, mihi. 20% på drickat! - Sounds great.

Nej nu ska jag ägna mig åt min pojkvän. Sen blir det god natt.


Jag är sjukt taggad inför imorgon kan jag tala om, woohoo!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, ja bowling kanske inte är din starka sida;) höhö. Men jag hade ´visst en dold talang :D moahaha.
Men de där med partykläder.. kolla in Lindex, de har fått in mycket fint faktiskt!
Men vi hörs senare under dagen.
Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback