Kaos-möte

Imorse vaknade jag halv fem av att teven var på, haha. Jag deckade framför den igårkväll typ runt halvtio tiden. Snacka om att jag var slut!! Hur som helst så stängde jag bara av den och sen somnade jag om snabbt igen. Sen ringde klockan 8 och det var dags att gå upp..

Lite pinsamt-ögonblick sådär precis innanför dörren.. När jag kom till avdelningen var det inte många barn och jag o Veronica hade en del att prata om, HAHA. Hon är bara bäst. Sen gick vi till lekparken med de 11 barnen. Och när vi kom tillbaka hade Jörgen redan dukat och bäddat så jag kila upp för att hämta maten:) Hungrig som vanligt.. Sen var jag ute fram till mellis (efter lite vila och bokläsningen) och efter den så pysslade vi med lite dokumentation och barnen målade.

Sen var klockan dags för möte, KAOS-möte vill jag kalla det. Jag vill inte vara med på ett sånt igen! No thanx. Hur som helst så var vi klara halv åtta exakt och då var det ju redan mörkt ute så jag ringde min papi som så snällt kom och hämtade upp mig:) Väl hemma var jag tvungen att avreagera mig lite..

Nu sitter jag iaf i min soffa och har pratat med min älskling♥ en bra stund i telefon.. Det är väl för att vi inte har setts sen i lördags kanske?! Inte normalt när det gäller oss men han är faktiskt magsjuk stackarn! Och jag har haft en del att göra så.. Helt ärligt så har det inte varit så jobbigt att inte träffas :p Såklart så saknar jag honom men det har ändå varit skön att vara ensam och så! Vi lär nog inte ses imorgon heller för han är fortfarande dålig..

Idag bokade även jag o Cämi in krogen på lördag ;) HA. Det kommer bli grymt! Sen har vi vårat danspass på söndag för det var så roligt att vi måste gå igen.. Men "redan" på torsdag blir nästa träning:) ♥

Nu ska jag göra mig ordning för sängen faktiskt, mitt huvud är helt fullt av grejer från mötet. Buuhh.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback