Löningshelg

Igår fick jag äntligen min lön, som jag skrev innan så vart det mer än vad jag väntat mig, då måste man ju verkligen unna sig något! Eller hur.. Jag fick sluta 11 och sprang nästan ner till Mickes jobb för att hämta lillsnorpan där:) Sen kilade vi direkt vidare mot centrum, jag var tvungen att gå in på eurosko för att köpa stövlar jag sett i torsdags. Och de fanns fortf kvar så då blev dem mina! Grymt snygga, enkla, bruna stövlar!

Sen sprang vi mot tåget och hela tågresan gick jättebra, vi satt o mumsa på en bulle och drack läsk. Hihi. När vi kom in till Camillas jobb hade Tilda hunnit somna i vagnen så vi passade på att äta varsin panpizza till lunch! När hon vaknade sen sprang hon omkring en stund innan vi begav oss till gallerian för att kolla medans C jobbade klart.

När C slutade hade jag redan hunnit köpa en vinterjacka till snorpan, och ett par asballa skor:) Det var nämligen jag o älskling som skulle ge henne vinterjacka i år (vi hade bestämt att vi skulle det) men den vi ville ge fanns inte i hennes strl och så hittade jag den här och den var grymt fin och passa henne utmärkt så jag ringde o checka om jag fick köpa den då.. Hihi. En jättefin blå dunjacka!

Sen fika vi och gick runt i massa affärer.. Jag shoppade en tunika och två bh:ar:) Efter en stunds shopping så åt vi på taco bar, sjukt gott :D Sen när vi blev trötta på alla människor överallt, självklart var det ju proppat eftersom det är löningshelg, så gick vi mot tåget och åkte hemåt.

Vi plockade upp älskling o Micke i vårsta där dem suttit o druckit öl och ätit middag. När vi kom hem busade vi massor med lillskiten innan hon skulle sova, då kolla vi lite film och sen blev det massa spel (och SKRATT) på balkongen ända in på natten:) MYS. Sen somnade vi väl runt halv två tiden.

Nu ska jag åka ner till centrum o möta CÄMI! Vi ska köpa middag och sen bege oss hem till mig igen, laga middag, föra och sen bege oss in mot stan senare:) Party tooniight!

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback