Mår illa av tanken..

Igår efter jobbet plockade älskling upp mig så åkte vi hem till mig direkt. Han hade med sig fyra jättefina små-blommor i krukor som Marie köpt till mig:) TACK! Jag hade nämligen nämnt för henne förut att jag ville ha blommor i mina fönster men dom är ju så "små" så jag inte kunde det, då sa hon att det fanns små-blommor som jag kunde ha där ju.. Och nu hade hon köpt det till mig också, så gulligt!

När vi varit en stund hos mig så åkte vi hem till honom för att lämna ett sim-kort. Sen åkte vi till willys där jag handlade lite, älskling hittade en film han ville ha så den kollade vi på när vi kom hem. Den var helt okej, fast jag trodde att det var en skräckis så jag satt o vänta på det äckliga hela tiden, men det var en thriller så det kom ju inte;) Efter filmen kolla vi lite på tv och sen började Prison. Jag råkade dock somna mitt i nånstans, sorry honey<3 Det var skönt iaf.

Imorse vaknade jag av att älskling gick upp, fast jag somnade om lika snabbt igen. Sen ringde min klocka kvart i åtta igen. Då var det dags att kliva upp och allt sånt. Blä.

Idag har jag varit otroligt seg hela dagen.. Jag känner mig bara allmänt hängig, som att är deppig fast jag inte borde det? Men det här med flytt börjar kännas mer på riktigt nu och jag börjar verkligen tänka massor på det, hela tiden. Jag mår illa när jag tänker på att någon annan kommer bo här!! Att någon annan ska få bo i min stuga som min pojkvän renoverat åt mig!! Att någon annans bil är parkerad på uppfarten! jagvillinte.

Imorgon kommer mäklaren hit, jag har en hel del att ta reda på innan det! Jag använder ju lixom min bastu som förråd nu efter renoveringen. Bra. Allt som är där måste iaf ut men vart det ska ta vägen har jag ingen aning om?! Jag vill inte göra mig av med något för allt är sånt jag ska ha så fort jag får plats. SUCK. Det får väl packas ner i lådor som allt annat ska göras inom en snar framtid..

Men nu ska jag påbörja min roliga städning inför imorgon. Jag har noll lust. Sen när jag är klar med allt (om jag nu blir det någon gång, ååååhh) ska jag ta en skön dusch och sen bara slappa på soffan. Det är jag värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback