Med musik går allt

OH YES! Jag har poppat för fullt medans jag har städat ordning här hos mig, det har gjort det hela mycket enklare och roligare:) Brother oh brother är den bästa låten just nu. Jag har dock inte rensat bastun. Det skiter jag i! Man ser ju in och ser hur den ser ut och hur stor den är ändå och mäklarn ska ju bara värdera.. Men jag har städat allt annars så han kan bli impad när han kliver innanför min dörr;)

Mams o paps kom ut hit och lämnade all min nytvättade tvätt, plus att mams tog med min smuts in på samma gång. Ibland blir jag otroligt bortskämd, men bara ibland. Nu är det endast nått plagg på golvet som ska bort och en soppåse som ska slängas så är allt klart. 11.00 imorgon kommer han hit och kollar runt, tur att jag jobbar.

Nu inväntar jag Ugly Betty, äntligen är det tillbaka! Jag missade ju det i tisdags. Jag hoppas att det är lika bra den här säsongen. Prison har ju spårat ur, det blir så jävla utdraget.. Jag menar hur många säsonger ska dom köra igentligen? Det är sämst när dom gör så. Blä.

Imorgon efter jobbet ska jag o älskling åka och handla inför lördagen :) Han har hockey de andra dagarna så vi måste köpa allt imorgon och åka o lämna det hos Cämi då. Hon jobbar sent så hon hinner inte följa med men hon får inspektera allt när vi lämnar det där. Det blir ingen utklädnad iaf, vi kör på massa dekorationer istället så det blir ju halloween feeling anyhow, även om det hade vart kul att spöka ut sig.. Lördag kommer bli GRYMT. längtar.

Now, back to tv. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback