Nyårsklänningen

När jag var uppe i min måste-klicka-hem-nu period (eller dag) så lyckades jag hitta en grymt snygg klänning som jag direkt när jag såg den bara tänkte att den ska jag ha på nyår, eller på min 20års dag! Men lilla Elin, det är oktober nu?! Haha. Jag kände iaf att jag var tvungen att klicka hem den då för att jag annars skulle ångra mig och den ändå var den perfekta festklänningen..

Igår fick jag sms att jag kan hämta ut den nu, plus en kuvertväska jag köpte till. Oh my, snacka om att var ute i way to good time! Men det känns ändå bra. Är den så bra som den såg ut så har jag ju en grymt snygg partyklänning i garderoben, det kommer ju alltid finns något tillfälle att använda den på, även om jag nu inte har den på nyår. Jag fyller ju ändå 20 en månad efter så:) Annars finns det andra gånger.. Och är den inte alls bra så kan jag ju skicka tillbaka den och ändå ha månader på mig att leta efter något annat! Precis..

Ska iaf försöka orka gå och hämta ut det imorgon efter jobbet. Och då när jag prövat klänningen och bestämt mig så kanske jag till och med fotar den och lägger upp bild här. Man vet aldrig, haha.

Sen kommer även det sista från h&m typ vilken dag som helst nu.. Äntligen! Mami bad mig idag att inte beställa mer nu på ett tag för allt som allt hade det blivit nästan 4000 kr :O Oww! Men det var ju faktiskt även till syrran, mami och till älskling då också. Men jag förstår henne, det är ju inte precis lite pengar.. My bad.

Nu ska jag kika på CSI. Har inte ens orkat gå in och hälsa på syssling och hans papi, skäms på mig! Men jag mår faktiskt inte okej. Tror till och med att jag har feber nu :( Kokar typ bättre bestämt.. Hoppas det går över under natten så jag kan jobba utan problem imorgon! Vill inte behöva stanna hemma.

Nightinighti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback