Please tell me what's wrong..

Som jag skrev innan så mådde jag jättekonstigt i lördags.. Igår kände jag inte så mycket mer än att jag gäspade hela tiden och bara var allmänt superseg! Men idag på jobbet började jag må ännu sämre, jag fick sådär ont i magen igen och sen även ont i huvudet:( Så istället för att gå på möte gick jag hem halv fyra, jag stog inte ut längre..

Sen jag kom hem har jag bara legat på soffan, har fortfarande sjukt ont i huvudet men jag vill inte ta alvedon! Ni som inte känner mig undrar säkert varför och det är psykist, sen en operation jag fick göra för 2 år sen ungefär.. Jag har jättesvårt för alvedon sen efter den och tar bara i absoluta nödfall, alltså så gott som aldrig. Det må låta jättetöntigt men jag klarar inte av känslan efter det, uäckk!

Min syssling, han som är en grymt bra sångare, och hans pappa kommer hit ikväll för att fika. Ska försöka orka att gå in och hälsa på dem då eftersom jag aldrig träffat hans pappa och han kommer hit för att träffa oss:) Papi skulle köpa med sig fika till mig också så jag kan njuta med mig själv här ute hos mig hela kvällen..

Älskling är på väg till Uppsala för att spela match nu så vi ses inte förrän imorgon, kanske. Beror på hur jag mår såklart och sen om han vill komma hit efter träningen eller inte. Annars kanske jag åker dit vi får se, var ett bra tag sen jag var där nu och sen har han två sena träningar kvar i veckan så då kommer vi inte ses förrän på fredag! Och då ska han komma hit eftersom syster & co kommer då och det blir stor-middag inne hos mami&papi då:) Men jag bestämmer mig inte om det nu.

Nu ska jag vila framför teven tills papi kommer med fikat, hihi. Sen blir det nog sovtajm tidigt ikväll för jag vill verkligen kunna jobba imorgon! Moneymoneymoney.

Jusste, jag har fått två sjukt bra låtar av Christopher som han och hans kompisar gjort för typ fyra år sen! Dom är verkligen grymt bra! Men jag vet tyvärr fortfarande inte hur man länkar till låtar här så..

Kommentarer
Postat av: Moa

Men den är ju lite cool :D haha! gillar nyckelringen, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback