Riktigt jävla trött!

 Jag hatar att vara så jävla trött! Imorse ställde jag om klockan igen, bara för att få sova lite till.. Sen fick jag skynda mig som bara den för att hinna till jobbet, och kom fem minuter sent in på avdelningen trotts det. Inte bra!!

Tröttheten går inte över med dagen heller.. Har gått omkring och frusit hela dagen lång nästan och när vi kom tillbaka från badhuset hade jag lätt kunnat somna om jag tagit vilan. ÅÅHHHHH! Sen fick jag världens huvudvärk mitt på allt och när jag kom hade jag även dragit med mig öronvärk. Bläbläbläblä.

När jag städat undan all smuts, tagit bort alla lakan från sängen och gått in med det så la jag mig på soffan och självklart somnade jag!! Jag ville verkligen inte vakna heller men jag var tvungen annars hade jag inte alls kunnat somna ikväll.. Det roliga är att jag inte alls känner mig piggare nu?!!

Imorgon jobbar jag iaf 7-14 och sen på fredag har jag äntligen än 13-tid:) Efter jobbet imorgon ska jag hem o "vila" sen är det träning som gäller på kvällen, äntligen! Hoppas inte Cämi ändrar sig nu bara.. På fredag ska jag åka direkt till Tildas dagis när jag slutar :D Ska hämta henne sen ska vi åka in till stan för att möta Camilla. Vi tre ska sen äta middag och shoppa! När vi åker hem sen så väntar Micke & älskling hos dem på oss, då blir det myskväll med lite spel och prat (och mycket skratt:D) innan det är dags att sova.

Nu ska jag glo lite på teven, har absolut inga planer för kvällen så ska bara slappa på. Och sen bädda rent i sängen så småning om också. Borde även ta o diska men vi får allt se hur ambitiös jag blir ikväll, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback