Snålköpigt

Kan man kalla det så? Iaf så har jag snålköpigt idag, nyss. Hihi. Jag följde med min mor & far till maxi där de skulle handla massa mat. Jag var sjukt uttråkad efter en hel dag i sängen/på soffan så jag duschade, satte på mig mjukiskläderna och åkte med :) Tog med mig mina fyra kassar med läskflaskor och burkar. Eller en var full av glasflaskor, aquatini & spritflaskor sen våra för-kvällar hära, haha. Fast jag gav pantkvittona till papi eftersom det ändå skulle vara han som betalade sen. Och jag tänkte ju faktiskt handla utan att betala, snålköpa alltså?

Det blev en dammvippa, disktrasor, hårschampo, balsam, hårinpackning, en pärm, saft, glass och hårfärg! Jag har nämligen tänkt att försöka få tillbaka min riktiga hårfärg som är utväxt till viss del nu. Så jag köpte en chokladbrun färg och ska låta mami färga håret på mig imorgon efter jobbet:) Hoppas nu bara att det inte blir svart!! Det blev det förra gången när jag skulle färga tillbaka till min färg, blev kallad svartrockare mm då. Haha. Thanx papi för detta iaf <3

Och självklart bara för att jag är sjuk, inte sminkar mig, sätter upp det blöta håret i en slarvig toffs och ser ut som ett spöke så träffar vi på Linus. Varför alltid då? Mami o papi köpte iaf en dvdgrej av honom och sen gick vi vidare.. Han lovade dem livstidsgaranti också och det kommer du nog få äta upp Linus ;) Haha.

Nu ska jag sätta mig och göra hål i mina papper som ska in i pärmen. Alla lönespecar, köp-papper och jobbavtal mm ska in i den i register (som jag glömde köpa självklart) så jag har allt på ett ställe, i ordning! Äntligen.. Sen ska jag ta fram min glass jag köpte, vaniljgräddglass - YUMM. Den ska avnjutas framför teven of course (:

För övrigt så känner jag mig piggare nu (även fast jag är sjukt trött) och magen är bättre. Skönt!

Kommentarer
Postat av: camilla

Japp, du vet nog precis vad det handlar om, HOCKEYKILLAR :P yeeeah, heja huddinge :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback