Snö, nu?

Har hört av flera personer idag att det ska komma snö i natt/imorgon??!  HUH? Nu? Hur som helst så har det varit extremt kallt senaste dagarna tycker jag och imorse när jag promenerade hemifrån vid 6 så var det äckligt kallt.. Och när jag hörde att det ska bli snö var det första jag tänkte på; SKOR! Jag behövde vinterskor att ha på jobbet och sen även nya gympaskor eftersom jag har mina vita tygskor där och det är lixom inte så lämpligt längre!

Efter jobbet fick jag sällskap med mami hem, mitt på prommisen åkte bussen förbi och där satt min pojkvän. Hans bil har varit på lagning så han fick åka buss idag! Hur som helst så hoppade han av den och överraskade oss mitt på vägen där. Haha. Så när vi nästan var hemma ringde Hasse och sa att bilen var klar nu så älsko fick gå till busshållsplatsen istället för hem till mig, så kom H och hämta honom så de kunde hämta bilen!

När han kom tillbaka åkte vi direkt till Kungens Kurva:) Jag köpte vinterskor till mig, inga speciella eftersom de är för jobbet. Köpte ett par till mami också. Eller ja det var hennes pengar som allt köptes för! Sen köpte jag gympaskor till mig, ett par vanliga svarta! Självklart på skopunkten så det blev inte alls dyrt..

Efter det åkte vi över till Skärholmen så jag kunde få gå in på Gina. Ville verkligen ha nya svarta jeans därifrån för min gamla favvisar gick ju sönder på väg hem från en fest för länge sen.. Haha. Hittade nästan likadana men inte riktigt, hur som helst så köpte jag dem! Och så blev det även ett sidenlinne i grått och svart:) Thanx mami<3

Så det blev en liten shoppingdag idag:) Mys. Och även myyys att få träffa Andreas<3 igen.

Öppningen gick super idag, lite segt sådär tidigt på morgonen men eftersom så många barn kommer exakt halv sju så blir det ju liv i luckan och man glömmer helt bort hur lite klockan egentligen är.. Höömm. Ska även vara på jobbet lite tidigare imorgonbitti i fall att Christopher lyckas försova sig igen, hihi. Tror visserligen inte det men..

Nu ska jag äta lite godis och vara med älsko.. Imorgon är det träning med Camilla som gäller! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback