Uttråkad och illamående

Jag klarar inte av att vara hemma, det funkar bara inte!! Jag blir uttråkad så jävla snabbt.. BLÄ. Imorgon skiter jag i hur magen är och om jag har feber fortfarande (det går ju inte men iaf) då ska jag bannemej till jobbet och jobba. Fuck feber och fuck magen. Let's GO work! Mår inte alls kalas nu, snälla lämna mig ifred äckel-bakterier :( .

Har pratat med min syster, hon mår inge bra så hon har blivit sjukskriven i två veckor, halvtid, för hennes och bebis skull.. Inte bra alls att du stressar så mycket Lina. Skärpning! Fast hon låg och sov när jag ringde så det var ju bra det. Hoppas bebis  också tar det lugnt nu så ni är friska och krya på fredag när ni kommer :)

Älskling ringde mig igen.. Dom har ingen träning imorgon så istället för att han ska komma hit efter träningen ikväll kommer han imorgon:) Och med tanke på hur jag mår nu så känns det som en väldigt bra idé. Så det blir nog en film eller liknande med honom imorgonkväll vilket alltid är lika mysigt.

Ska försöka piggna till nu och hoppas att jag senare mot kvällen (innan det mörknar) ska orka ta en promenad och gå och hämta ut paketet, med klänningen och kuvertväskan i.

Men nu ska jag försöka bestämma mig för en gammal film jag äger som jag kan spendera nån timme framför..



What a feeling

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi, va söta ni är :)

Postat av: Elin

javisst är vi :)

2007-10-16 @ 19:09:23
URL: http://el1ns.blogg.se
Postat av: camilla

svar: jo precis, men även om nicklas spelar i allsvenskan så lär de träna typ lika mkt iaf :) enda skillnaden är väl att nicklas antagligen har lite fler matcher som spelas långt bort ;P

2007-10-16 @ 19:25:02
URL: http://metrobloggen.se/millsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback