Varför känns det så?

Har precis pratat med min pojkvän. Han kommer inte hit imorgon. Jag ska komma dit annars så ses vi inte, sa han. What? Om det är så man gör så okej, I'm in. Men jag ska spendera min natt där imorgon iaf. Jag menar okej jag har inte varit där på typ två veckor och såklart undrar man varför nu.. Och varför då?

Jag tänker iaf ge det en chans imorgon. Så får vi se hur det blir och det avgör ju också saken för om vi typ aldrig kommer att ses igen, inte bokstavligen talat då kanske, för ses kommer vi ju göra när han kommer till mig. Men han vägrar ju det nu eftersom jag inte kommer dit så man vet ju inte hur det slutar? Wow what a mess.. Det låter som att det är riktigt illa men så är det ju inte alls. Komplicerat är däremot rätta ordet.

But hey, let's give it a shot.

Så imorgon kommer jag inte att blogga. Deras dator har kollapsat tydligen.. Och dessutom så kommer älskling att hämta mig på jobbet när jag slutar då vi ska åka och köpa nya singstar, Schlager! Perfekt inför lördag :) Sen blir det hem till honom för att tillbringa kvällen. Om jag inte ångrar mig?

Nej nu ska jag packa ihop mina saker inför morgondagen och sen inta sängen för natten. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback