Världens sötaste

Igår ringde mitt alarm 9 så jag hoppa direkt in i duschen och börja sen göra mig ordning.. När jag kom in så satt de andra och åt frukost med myskläder fortfarande och oduschade. Jag var alltså långt före dem! Så jag kila ut till mig igen och la mig bredvid min älskling som fortfarande låg och försökte sova, vi mös en bra stund innan jag fortsatte göra mig klar!

Sen åkte han iväg när han vaknat till och när de andra var klara, kl 12 rörde vi (äntligen) på oss! Vi stannade i centrum för mamsen ville ta ut pengar så hon hade det klart och Vera med. Sen när vi åkte så bestämde vi att vi skulle stanna i Kungens Kurva för att fixa min dricka inför kvällen där så det var gjort:)

Efter det så åkte vi över till Skärholmen! Vi bestämde oss för att gå omkring där och "shoppa" istället för att gå i stan.. Jag hittade de jeansen jag var ute efter, mörka från h&m. Snyggisar! Och Jakob & syrran shoppade skor. Sen åt vi lunch innan vi skulle röra oss mot stan för ultraljudet!

Ultraljudet var helt sjuuuukt! Syrran låg och grät av lycka, mammas tårar rann, Vera var helt tårögd och jag var också det. Känslan går inte att beskriva med ord alltså. Det var så overkligt på något vis.. Han var iaf världens sötaste :D Han drack hela tiden och fick hicka då, så jävla sött! "Doktorn" sa (och visade oss) att alla organ funkade och satt som de skulle! Tror min syster blev lite lättad, och Jakob också såklart. Han hade alla fingrar och tår och han var en liten knubbis. Hihi.  Nu är längtan ännu större efter dig Wilde! Det blev 122 bilder/videoklipp som de fick på dvd och cd. Ska lägga upp en bild här så fort jag får upp dem på datorn:)

Efter ultraljudet tog jag o mami tunnelbanan till centralen och sen tåget. Istället för att jag skulle gå av i tullinge och vänta på älskling där åkte jag med mami till tumba och gick till ishuset. Så tog vi bilen för att hämta Tomi och sen hem till älskling där vi hoppa in i Hasses & Maries bil istället så körde dem oss till Camilla så vi kunde lämna av allt så åkte vi ner till pizzerian för middag!

Kvällen hos Camilla blev grymt lyckad:D Var som alltid lite segt först men sen tog det fart och blev riktigt jävla bra!!Haha. Blev en hel del singstar, dricka och dans - allt en lyckad kväll ska ha;) Vid två hade iaf de flesta gått så då kändes det som att vi också skulle röra på oss. Så vid halv tre tog vi bussen till tumba och sen fick älskling, jag, Tomi & Tilda springa bort till nästa buss för att hinna så vi kunde åka hem! Så jag o älskling var hemma "redan" 3, tog alltså bara en halvtimme hem. SKÖNT.

Idag blev jag väckt av mamma, aaahhh. Men det var ju bara för att jag skulle hinna säg hejdå till syster & co för de var på väg att åka. Jag kunde iaf inte somna om sen så nu sitter jag här med teven på också. Älskling sover som en stock fortfarande.. Han vart riktigt fullis igår;) Jag är väldans hungrig nu så ska väl ta o stoppa i mig något!

Vet inte vad som ska ske idag.. Det är afropower idag men får se om jag tar mig dit eller inte, har ingen lust att träna nu iaf.. Sen kanske vi skulle hem till C&M och T idag också så isf skippar jag nog träningen och åker dit istället och har lite mys. Men vi får se vart dagen bär. Nu ska jag äta något iaf.

Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback