19 månader honey<3

Ja idag är det vår dag, igen. Haha. Tänk om man firade alla dessa dagar, shises vad dyrt det skulle blitt.. Typ. Har sagt det förut men kan säga det om och om igen, du är allra bäst älskling. J a g   ä l s k a r   d i g  ANDREAS! <3 Appropå kärlek, han ringde mig idag och berätta en sak som jag verkligen blev glad över. Tack! Nu hoppas vi.

Gårdagen spenderade vi tillsammans, han hämtade mig o mami på jobbet så åkte vi direkt till kungens kurva för att köpa köksfläkt och ugn till mig. Men efter massa frågor och så så blev det ingen ugn :( Men om det blir som vi hoppas så behövs den ju inte ändå;) Haha. Sen åkte vi hem till mig och la oss framför teven innan det var dags och sova.

Imorse hade jag stora problem med att vakna? Jag typ snoozade flertalet ggr och ville absolut inte gå upp.. Hur som helst så tog jag mig upp till slut och gick iväg till jobbet. Fick ap ont i magen efter frukost vilket inte alls var särskilt skoj. Hmpft. Sen släppte det. Dagen gick bra, kändes som det var 53 barn istället för 14? Haha. Suck.

Efter jobbet idag gick jag med mami till centrum så tog vi en fika<3 Sen skulle hon till tandis så jag stannade kvar och väntade på min älskling. När han kom så åkte vi och köpte godis, hihi. Sen upp til mig en snabbis och sen till ishuset. Mysdag I know. Haha. Kollade deras match som han inte fick spela, två dagar kvar på antibiotikan nu. Det blev lika, mot väsby. Sen åkte vi hem hit till mig igen och nu ska vi bara myyyyyysa innan det är sovdags. <3

Nattinattiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback