20 OKTOBER!

Min syster ringde idag, hon har beställt tid på kliniken där de gör 3d/4d ultraljud. Så den 20 oktober ska jag få se min systerson :D Guud vad spännande! Det kommer kännas knäppt  tror jag.. Och nu kan jag inte ens föreställa mig hur det kommer vara eftersom jag inte träffat henne på länge och inte hunnit se magen ens, bara pytte. Men nu ska jag få se honom där inne i magen :D

Och idag fick jag även sluta 14:00, istället för 15 :) Riktigt skönt. Men missade pannkakorna till melliset, haha. Bra var väl det iofs. Jag promenerade hem och när jag kom hem började jag röja ordentligt. Så nu har jag dammat, dammsugit, bäddat med nya lakanen, plockat in tvätten, gjort rent toan och till och med putsat spegeln;D Ibland överträffar jag mig själv alltså.. Borde även ta tag i den lilla disk som finns, men just därför orkar jag inte. Det får tas senare när det finns lite mer.

Äntligen lön idag! Och jag fick mer än jag trott med tanke på att jag varit sjuk en del den här månaden. AP BRA! Så nu har jag betalt mobilräkningen och hyran plus att jag har fört över 2000 till "sparkontot". Får se hur länge de får stanna där? Haha. Jag är sämst på att spara.

Älskling kommer snart o hämtar mig så ska vi förbi mediamarkt och köpa hållare till fläkten och sen till Ikea:) Jag ska köpa en till kudde och lite annat. Hihi. Men ska försöka att inte köpa så mycket iaf för jag vill ha pengar hela månaden.. Och imorgon blir det barkarby så där kommer det nog förhoppningsvis gå åt en del pengar :D Gud vad jag trivs med att jobba! Moneymoneymoney.

Oh nu är jag superduperfluper hungrig så jag hoppas älsko kommer strax. Donken today? Hööh.

byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback