Bad i badhuset.

Idag är det onsdag och på onsdagar får förskolorna i botkyrka (i varje fall i Tumba) gå till storvretens badhus och bada 1 timme:) Så (fr om idag) jag ska gå dit med 2-3 barn åt gången. Riktigt skoj tycker jag. Jag älskar ju vatten. Hihi. Men idag var det lite för kallt dock, höll på och dö typ, men barnen var iaf superduktiga och tyckte det var jätteskoj att få bada:) "Redan" efter en halvtimme gick vi upp för att hinna med att duscha och basta också. Grabbarna var supernöjda när vi kom tillbaka till dagis och hade massor att berätta för de andra, så sööta.

Slutade vid tre och skyndade till centrum för att hinna med 08 tåget, mötte älskling i älvsjö för att sedan åka raka vägen till Heron. Skulle hämta min köksfläkt på media markt som vi var där och beställde i söndags men självklart så hade den inte kommit idag :| Fast de sa det! Så typiskt. Det vara bara vända och åka hem igen då.. Eller älskling fråga iofs om teven också fast den kommer inte förrän måndag så det blir att köpa den då:)

Vi åkte hem till mig så jag hann packa ner lite grejer och sen åkte vi direkt till älskling. Det är verkligen skillnad på att vara här och hemma hos mig må jag säga. Friheten. Snacka om frihet det är hos mig. Jag har ju min "stuga" så det är ju inte så konstigt men skönare är det. Längtan är stor nu efter lägenhet(en)..

Nu ska vi snart åka igen, köpa någon middag och sen till ishuset, idag igen ja. Men det blir inte så långt besök där för det ska tydligen bara vara en periods match sen skulle de köra med power plays träning och bla bla. Brorsan (Salem) ska vi iaf få se på isen, de möter ju såklart Botkyrka. Ska bli skoj att se..

Sen blir det hem till älskl och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback