BARKARBY

Vi kom hem nöjda och glada därifrån :) Men jag är då ändå lite besviken för att jag inte shoppa något?! Jo det gjorde jag ju men inte det jag ville ha på riktigt. Haha. Inga jeans blev det:( Hitta absolut noll som satt som jag ville eller ens var intressanta, men det är ju alltså som vanligt när jag bestämt mig för att shoppa! Suck.

Jag hitta iaf ett par snygga nikebyxor, träningsmodell. De är jag skitnöjd med! Sen köpte jag mig en röd peak mössa. Också ett bra köp! Sen blidde det två badlakan från hemtex, haha. Och ett par kallingar till älsko. Jag ville lixom sponsra honom eftersom han shoppa så mycket ;) Öhja.. Han shoppade ett par SKIT snygga JL jeans, en stickad kofta/cardigan från peak, boomerang mössa och två par Salming kallingar. Så han var väl mer glad än mig antar jag, haha. Sen köpte vi även en present till Camilla som fyller år den 4 oktober. Tyvärr så blev det ingenting till lillsnorpan, Tilda :( Fanns inga peaktröjor eller andra i hennes storlek så hon får se till att växa lite nu;D Vi åt även en god middag på pizzahut. Så hela eftermiddagen har varit helmys faktiskt!

Men jag får åka in till stan någon dag fram över och kika på jeans istället.. För det är ett MÅSTE!

När vi kom hem igen, efter ett snabb-stop hos bror:), så hade idol redan börjat såklart. Men vi bänka oss med vårt godis i soffan och när det tog slut åkte vi hem till älskling för att hämta hans laddare till mobilen och hälsa på Marie? Nu är vi iaf tillbaka hos mig och ska självklart se fortsättningen av idol innan vi går och lägger oss..

Skulle vilja in till stan redan imorgon men med vem då? Och hur då? Har en del att göra redan så det kan jag nog glömma.. Haha. Kvällen bjuder på partaj! Äntligen.

Nej nu ska älsko få ha datorn en stund också. Jag ska ägna mig åt teven ;) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback