Bio tonight

Ja efter en veckas soffliggande och bara seging så bestämde vi oss för att ta en bio ikväll, min älskling o jag. Som det ser ut nu blir det Simpsons filmen, han vill ju så gärna se den. Men kanske blir det någon annan till slut? Innan bion blir det middag med svärisarna här hemma. Billigt o Gott;)

Jag känner mig inte alls speciellt sugen på att göra mig ordning inför bion om jag ska vara ärlig, kanske för att man fortfarande inte är helt bra i kroppen? Jag är otroligt seg. Men det ska väl ändras under resterande av dagen.. Efter bion blir det nog tillbaka till älskling för att sova.

Imorgon
när vi vaknat till liv och så blir det att åka till mig för att se hur det går med vatten-rör-jobbet. Hasse (gudfar min) skulle nämligen fixa det nu, wie! Hoppas även på någon smarrig middag imorgon då, av Anna-Lena (gudmor), hihi. Sen spenderar vi nog natten hos mig, förhoppningsvis med vatten i köket då? Kanske även kan åka och handla fläkten och ugnen imorgon då? I hope. Och om älskling kan vara så snäll att fixa väggen från garagesidan så vi kan sätta upp min spegel, då är allt klart på Söndag :D ALLT. Helt jävla bra!

Sen är det bara börja köpa upp sig; Ny soffa (bäddsoffa helst), ny teve, nya kökssaker osv.. HAHA. Då är allt i sin ordning när det är dags att lämna stugan för en riktig lägenhet. S n a r t . Håller tummarna för det va.

Bilder på min stuga kommer så fort vattnet, fläkten, spegeln och ugnen är på plats! Count on it.

Nu ska jag kila en trappa ner för att hoppas att dem kommit hem med cola, hah. Dem = M&H. Isf ska jag ta mig ett glas och vara social tänkte jag. Älskling har åkt iväg för att byta bygge. Färdigbyggt i tumba och han är ju "fast" i sitt arbetslag så nu flyttar dem! fr om måndag, då han är tillbaka, så jobbar han i Älvsjö :D tji fick han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback