Bra jobbat!

Sen jag kom hem igår har jag hållt igång, så mycket jag orkat dvs. Så numera är min stuga städad:) Jag har dammat, dammsugit, plockat ordning på all tvätt, rensat allt jag hade med mig hem från älskling och tagit reda på post o sånt. Grymt bra!

När älskling kom från sin träning igår kom han på att han glömt köpa sill & potatis, de skulle tydligen äta det på jobbet idag. Så jag fick klä på mig så fick vi åka till maxi eftersom klockan var över nio. Det var mysigt faktiskt. Köpte även trisslotter men vi vann inte ett skit - som vanligt.

Sen kollade vi in den nya serien på 5an, skins. Den var fan sjuk. Haha. Efter den var det sovdags, i min underbart sköna säng:) Gud vad man märker hur bra den är när man sovit i hans säng mer än i en vecka i streck. Puh! Men å andra sidan så är ju min ny och hans är inte ens hans, haha. Det är Camillas (hans systers) om jag minns rätt?

Nu har jag precis kommit ut från en dusch, gud så skönt. Håller på med bilderna från Göterborg & kräftskivan nu så de kommer upp här strax. Wie.

Nej nu ska jag fortsätta med bilderna och sen ska massa musik in på ipoden för den ska tillhöra älsklings bil nu, jag använder den aldrig och om jag vill ha den får jag väl ta den isf, men vill hellre ha en ny då. Haha. Så nu blir det massa jävla musik på den så vi slipper alla skivor. GREAT.

Jusste, jag är faktiskt impad av att min förkyldning så gott som är borta. Det är verkligen ett tecken på att man inte kan jobba med barnen sålänge man är förkyld, om man vill bli frisk. Skönt iaf och jobb på måndag igen:)

Om tre timmar kommer Annelie, Torbjörn och Linn äntligen :D Hoppas också att Nicke o hans tjej kommer förbi någonting så man får träffa henne och speciellt Nicke såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback