Dagens..

Sen jag kom hem från banken har jag lagt upp hela kvällen i "punkter" att göra. Hur ofta händer det att jag, Elin, gör upp min kväll så? Haha. Får väl skylla allt på min älskling för att vi inte träffades idag. Eller något;) Kanske ska börja med att göra en "dagens" lista varje dag? HAH

Min punktlista såg/ser ut såhär;
♣ plocka undan kläder, lämna smuts och hämta nytvättat
♣ fixa disk, hämta det sista inne i huset.
♣ slänga sopor
♣ fixa middag, så komplicerat som nudlar! HA
♣ planera, ja skriva upp räkningsdatum och sådant i kalendern.
♣ soff-bänkning! Idol och CSI blir det ikväll.
♣ nattinatti

Jag är ju klar med i stort sett allt, iaf det "jobbiga". Har dock inte hämtat min tvätt, orkar inte det ikväll.. Nu återstår bara det roliga, teven;) Ifall jag orkar ska jag även höra ifrån min älskling efter hans träning ikväll. Vi får la se. Med orkar menar jag om jag fortfarande orkat hålla ögonen öppna då.. Jag är ju expert på att somna "tidigt".

Imorgon väntar jobbet 8-15 och sen en promenad till centrum för att handla mat, möta älskling och åka hem till mig och göra middag och sen sova. En riktig myskväll med andra ord ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback