Done it again..

Råkade se att mami skrivit i beställningslistan för h&ms höst-katalog, jag hade ju redan beställt åt mig själv och lite till bejbb för nån vecka sen men kunde ju inte låta bli att kika i den där katalogen när den låg där på bordet, speciellt inte när mami hade fyllt i listan, shoppar hon vill jag! Detta resulterade ju då i att jag var tvungen att beställa mer! Japp, så nu är ordern iväg! Blidde en del vill jag lova.

Mitt i detta ringde systeryster så det blev även två mama-toppar till henne, varav en jättefin blus som jag absolut tyckte hon skulle ha:) Och sen en svart mysdress nu när hon har mage. Åh jag vill träffa henne NUNUNUNU. Så det blev alltså minst till mamma, mellan till syster och mest till M I G . Som vanligt med andra ord. Haha! Jag är nöjd, nu är min höstgarderob på mycket goda vägar. Bara nya fräscha jeans som fattas och det gör de inte länge till..

.. För på torsdag är det L Ö N ! ! Jajamensan! Och på fredag ska jag och min älskling åka till barkarby direkt efter jobbet:) Hur bra är inte det då! Då hoppas jag komma hem med nya snygga jeans faktiskt. Annars blir det stan någon dag där efter. För jeans behöver jag verkligen! Och älskling också.

När jag o syster pratade, mitt i samtalet nånstans där efter en halvtimme, så berättade hon att det finns en klinik här i Sthlm som gör 3d/4d ultraljud. Hon ville boka ett sånt så jag o mami kunde gå med henne så vi får se bebis♥ :) Vanliga ultraljud är 2d så det här är alltså mer riktiga bilder och videos:D As coolt. Men det kostar ju en del också, tror hon sa 1800 plus bilder och sånt? Mami ville iaf betala detta för att få se bebis♥. JAG MED.

Gud vad jag längtar efter dig, och bebis. Jag vill också se hur magen växer och hur han rör på sig! Fan ibland suger det mer än vanligt att du bor så långt bort:( Om han kommer på min 20års dag får jag den absolut bästa presenten man kan få! Det vill jag lova dig Lina. Saknar er alla grymt! Förhoppningsvis ses vi snart. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback