Hard work work..

Ja det är vad man kan kalla det Hasse gör just nu.. Han har redan gjort typ allt och klockan är ju inte speciellt mkt :D Mitt vatten är sååå nära nu, hiihi. Rören är på plats, snyggt o prydligt. Kom igen kom igen..

Mami o Anna-Lena är i kungens kurva och kommer snart hem, mami har tydligen köpt en matta till mig som ska vara innanför dörren för den jag har nu är för liten. Hoppas hon har valt någon fin nu, om inte så får jag o älskling åka dit o byta helt enkelt. That's it.

Älskling har pratat lite snabbt med bror min, looking good huuuh. Så jag hoppas han tar sig i kragen nu och fixar det här i veckan så vi har någon chans. we'll see about that. Annars finns andra lösningar, självklart.

För övrigt ser "min lya" ut som jag vet inte vad just nu.. Suck. Men efter helgens arbete ska allt vara finnemang igen! Helt perfektooo. Jag längtar faktiskt dit. Men innan dess så återstår, hard work work.

Btw, det blev simpsons filmen igår! Herregud vad sköna dem är, filmen var brabra:D Jag var nog en av 4 tjejer i salongen, haha. Men jag skäms inte! Men skratta en hel del gjorde jag minsann. Härligt.

Ikväll är det Sing a Long start, yes. Men utan vår bästaste lagkapten den här säsongen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback