Heeelt slut

Jag är heeelt slut i hela kroppen, speciellt i huvudet:( Usch vad den här dagen har tagit på krafterna.. But why?

Fick sluta en timme tidigare, tack och lov. Veronica skickade hem mig, men inte så konstigt med tanke på att jag fick ändra tiden imorgon och sen på onsdagar ska vi ha planering så jag inte får min 15-tid där. Hmpft. Men vi löste det där så nu har jag 9-18, 8.30-16.30, 7-16 (planering 15-16), 7-15. Uuuää. Men det är okej!

Älskling o jag la oss redan vid halv tio igår, det var huuur skönt som helst. Matchen var katastrofdålig så vi åkte hem efter halva andra. Brorsan lyckades få två utvisningar tror jag. Haha. Vilken stil;) När vi kom hem kolla vi på idol och sen gjorde vi oss bara i ordning för sängen.

Imorse ringde klockan 6. Puuhh. Sen tog jag en promenad till jobbet, så-jävla-bra. Var lite slut när jag kom fram. Vid tio kom jag ut med "min grupp" så det blev en snabb promenad runt ute och sen var vi tillbaka lagom till halv elva så vi hann byta blöjor, duka och bädda ;) Äntligen pannkaka!

När jag kom hem, tog en promenad hem också, satte jag mig på soffan framför teven en stund. Sen var det dags att diska. Typiskt mig att inte ha gjort det lixom. Nu är det iaf undanröjt! Good work. När det var klart la jag mig på soffan igen och nu ligger jag här med teven på också. Skönt! Ska kolla lite på den tills mami ringer, då ska jag förmodligen ner till centrum med henne, in på banken:)

Ikväll blir det bara vila framför teven, Idol såklart. Får se om älskling tittar förbi en stund, han ska träna så det blir att sova ensam ikväll. Men innan den kanske han tittar förbi en sväng. Annars händer inte mycket. Städa? Suck.

Nej seven heaven nu, byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback