Helt överkörd..

Jag känner mig så just nu, idag.. Jag har ingen aning om varför men min kropp är så svag? Det känns som jag skulle kunna somnat för fem timmar sen, nu med, och inte vakna förrän imorgon - inte normalt. wierdoo.

Mitt vatten är klart :D Redan igår faktiskt, sjukt snyggt och sjuuukt härligt. Appropå gårdagen, vi fick som vanligt världens godaste middag, yumm! Anna-Lena är grym i köket.

Idag har vi varit på två visningar, en som sällskap för C&M, och en själva. Japp, det är sant! Jag och Andreas har varit på visning på en lägenhet VI vill ha. Den var så fin den såg ut på korten, men lite mindre tycker jag.. Och jag är ju mer för den i tullinge så jag hoppas på den ;) Men till verkligheten, det lär ju inte bli den heller, sån tur kan man inte ha. men hoppas går ju alltid. Visning om en vecka på den. We'll be there.

Kollade även lite på matchen och sen efter den och visningen körde älskling upp mig till barngympan. Det kom 6 barn idag :O Helt sjukt. Men det gör inte mig något om det är så. Tur är iaf att mami ställer upp och hjälper till<3 Efter den kom älskling tillbaka o hämta mig så åkte vi hem till hon jättesnabbt och sen släppte han av mig så jag kunde handla lite och sen körde han hem mig. Gullis.

När han åkte igen så plockade jag undan lite kläder o skit från soffan och sen har jag har hunnit med att duscha och ätit rester från gårdagen. MMMM. Det var ju så gott så jag ringde in till mami & papi o frågade om det fanns något kvar. Hihi. Perfekt för då slapp jag gör något själva också (a)

Nu har jag en liten diskhög som väntar på mig i diskhon, hö hö. Lite coolt. Men det tar jag sen för nu ska jag kika på dumburken om det kommer något bra alls ikväll. Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback