IKEA med mams

Ja idag var jag o mami på Ikea, jag tror det inte var meningen att vi skulle vara där faktiskt? Allting jag skulle ha, tittade på och rörde gick antingen sönder eller ramlade över mig. Haaha. Så himla jobbigt roligt :D 

Jag kom hem därifrån med två kassar:) Köpte det mesta jag behövde, men självklart kommer man ändå på fler grejer när man väl kommer hem.. Suck. Så imorgon ska jag försöka kompletera det. Om min älskling orkar(a) Kom idag hem med hiss gardiner, maddrassöverdrag, lakan, bordslampa, taklampa, duschhylla, stekspadar & dyl, påshållare och sån där stång man sätter upp under skåpen/hyllorna i köket som man kan hänga grejer på;) Med kryddhållare och krokar. Superduper. Sen köpte jag en till korg som jag har smycken i på hyllan för den jag har räckte inte och en ny huvudkudde. Beställde även låd-delen till köket och sen skåp-delen också, lika bra! Hihi. Riktigt jävla bra!

Imorgon om jag får min älskade att åka med mig dit så ska jag kolla på nya örngott och en till ny huvudkudde, det är så skönt med nytt och fräscht! Fler glas och sen någon hylla jag kan ha som fönsterbräda eftersom jag inte har några såna här ute, så jag kan ha små miniblommor på eftersom fönstrena är avlånga;D Sen måste jag ändå till mediamarkt för det blev inte av idag..

Planeringen idag på jobbet gick bra. Kändes kul att få vara med att bestämma så mycket:) Har även fått en egene grupp nu som jag ska göra saker med, kuligt. Har redan skrivit ner sånt vi kan hitta på! Sen har vi planerat in föräldramöte och grejer, haha. Blev dock inget bad idag, tråkigt nog, vi var tvugna att hjälpa Djungeln så det gick lixom inte att jag skulle kila iväg då när de skulle vara 3 personal på en inskolning och 38 barn :P Not ok.

Nej nu ska jag fortsätta kolla Idol, eller lyssna gör jag ju nu. Sen ska jag fixa lite inför imorgonbitti, då blir det till att gå till jobbet också, fick ju lyx idag och åka med svärföräldrarna hela vägen upp, skönt;) Funderar på att ta ut min friskvårdstimme imorgon så jag slutar 14 istället för 15. Hmm. Vi får se om jag får det för kollegorna.. Och innan jag somnar ska jag hinna med ett samtal från min älskling också:) När han slutat träningen.

Nej nattinatti då
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Kalla mig elak och hemsk om du vill, men du har verkligen bara dig själv att skylla! Jag vill inte alls tycka synd om dig, men det är så jävla svårt att låta bli. Allt som händer med dig nu har en orsak, hade du kunnat låta bli spriten i hela ditt liv hade det ALDRIG blivit såhär! Nej för då hade aldrig olyckan inträffat och då hade du aldrig fått hjärnskadan och sen allt det du har fått nu.. Jag vill inte känna något, men hur ska jag kunna låta bli? Du är 57 år och ligger för döden.. Du är ändå min morbror. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback