Lovade bilder..

Typ sen flera veckor tillbaka har jag lovat bilder på mitt "rum" men inte lagt upp några.. Så nu tänkte jag att jag skulle göra som jag sagt, men inte riktigt.. Vill inte fota köket ännu eftersom det ser ut som  k a o s  just nu, fläkten ligger på spisen, massa sladdar, massa disk och saker som ska upp! Så jag lägger in bilder på det sen när det är helt klart istället;) Lägger upp de jag tagit på rummet nu:

   

Ja så ser det ut.. hihi.

Dagen; Har precis duschat o klätt på mig.. Kvällen ser ut att ordna upp sig nu! Börjar med att kolla på älsklings match och sen ska vi hem o äta tacos tillsammans. Och lite senare kommer Emmi o Markus. Förmodligen kommer det även några till och det blir antingen föring och sen krogen annars bara lite festligt hos mig. Om inga fler kommer så blir det väl bara chill för oss fyra antar jag.. Haha. Det är ju bra med alternativ?

Nu ska jag fixa mig så jag kan komma ner till ishuset någon gång. Ciaoo

Kommentarer
Postat av: camilla

gud så mysigt det ser ut! skönt att ha ett litet eget hus även om man fortfarande bor hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback