Många inlägg idag..

Nu är klockan typ nio och jag ska faktiskt lägga mig i sängen och kolla på 50 first dates som började precis:) Så blir det väl till att somna antingen under den eller efter? Spännande att se hur det blir..

Sen jag kom hem har jag ätit middag, snyltade från mami & papi haha, diskat, bakat choklad muffins, duschat och fixat tvätten! Damn I'm good! Sen har jag kollat runt på möbler och teve på internet och läst alla bloggar, of course.

Blir nog en tripp till ikea i veckan för att beställa en till "del" till köket, en hurts? Med lådor iaf. Så jag får in alla bestick och får lite mer yta att använda. Sen ska jag passa på att kolla på soffa och lite annat smått o gott:) Behöver en del grejer till till köket, och lakan, lampa, duschhylla mm.

Älskling ska köpa plasma teve imorgon så jag får se om jag också köper en i veckan. Hihi. Jag vill verkligen köpa en ny! Och nu när han ska så blir jag ju extra sugen på det. Haha jag är bara sån. Men min teve är faktiskt väl använd (till skillnad från hans, han sitter ju aldrig på sitt rum och knappt vi heller när jag är där) och det är ändå farmors gamla, som jag fått ärva. Det är iofs inget fel på den men jag vill ha en plasma!

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha, kan jag säga något annat?

Nej fy, nu ska jag lägga ner skriverierna och kolla på filmen istället. Imorgon har jag stängningen som vanligt och sen ska jag o älsko hyra nya beckfilmen! Ohyes. 

NATTINATTI 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback