Nina Ricci :)

Ååå yes, nu har jag äntligen fått parfymen jag beställde när svärföräldrarna skulle till Korfu. Nina Ricci, den luktar såååå gott:) Fick även Bacardi Razz också. Festladdad right now huuhh;) Dem var bruna o fina också, fast mest Hasse. Gud så brun man kan bli då. avisavis. Så idag har vi fikat, umgåtts och ätit skräpmat. Haha. Och vilat.

Jag börjar bli allmänt trött på att vara hemma nu och längtar till på måndag då jag ska till jobbet igen! Jag känner verkligen att jag är frisk, iaf så gott som. Hoppas på att hinna med något pass under helgen också. Det skulle vara så skönt.

Blir nog en film ikväll och bara soffmys (som vanligt nu för tiden). Men med Marie & Hasse nu också då, det är redan lite jobbigt att inte vara själva längre faktiskt. Det blir verkligen skillnad.. Tyvärr så är det så ja.

Älsklingen min har överraskat mig totalt, så nu letar vi järnet och får hoppas på det bästa :) Men det lär ju ta sin tid såklart.. Tids nog så, hoppas hoppas! <3 Vill vill vill vill vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback